|
#Дискусійний простір «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя» для вчителів природничої, соціальної і здоров’язбережувальної освітніх галузей21 лют. 2025
![]()
#Дискусійний простір «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя» для вчителів природничої, соціальної і здоров’язбережувальної освітніх галузей Протягом тижня з 17 лютого по 21 лютого 2025 року спільноти педагогів згуртувалися на лютневому, першому у 2025 році, дискусійному просторі «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя». = Модерували простір: Лариса Кононенко та Лариса Ятвецька: співробітники науково-методичної лабораторії природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», координатори освітніх галузей, тренери НУШ, Володимир Немерцалов, доцент кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», тренер НУШ. = 18 лютого 2025 року вчителі, які викладають курси соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі разом зі спікером Тетяною Лось, методисткою видавництва «Ранок», ще раз утвердилися у важливості курсів даної галузі для розвитку життєвих навичок та ознайомилися з НМК, що буде допомагати вчителям при організації освітньої діяльності. Учасники мали змогу познайомитися із контентом підручника «Здоров’я, безпека, добробут» для 8 класу. = 20 лютого 2025 року природничники занурилися в обговорення теми: «Сучасний підручник як провідник до успішного навчання: інноваційність, інтерактивність, персоніфікованість, практичність» Працювали в спільнотах зі спікерами: • • ІК Природничі науки – Юлія Мандренко, співавтор модельної навчальної програми та підручника інтегрованого курсу «Природничі науки», вчитель біології; • • Фізика – Олена Кірюхіна, учитель фізики вищої категорії, вчитель-методист, співавтор лінійки підручників і посібників з фізики для ЗЗСО; • • Географія – Валерія Волик, методист з географії видавництва «Ранок»; • • Біологія – Людмила Довгаль, співавтор підручника, учитель біології Черкаської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3 Черкаської міської ради Черкаської області, вчитель-методист, дипломант фіналу конкурсу «Учитель року - 2022» в номінації «Біологія»; • • Хімія – Олександр Недоруб, співавтор підручника, вчитель хімії ліцею №17 «Інтелект» Полтавської міської ради Полтавської області, учитель-методист. Учасники дискусійних просторів мали змогу проаналізувати, що для вчителя означає академічна свобода. Вчитель – відповідальний творець освітнього середовища, вчиться упродовж життя та мотивує дітей до навчання! Свобода вибору/виміру – це наша сила та відповідальність! Ми завжди відкриті для співпраці, дискусій, консультацій! З вірою у Перемогу!
Новини24 лют. 2025 Відбувся курс підвищення кваліфікації для вчителів біології, географії, фізики, хімії, математики, присвячений темі «Підприємливість та фінансова грамотність: кейси та практики» ![]() 24 лют. 2025 #Дискусійний простір «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя» для вчителів громадянської та історичної освітньої галузі ![]() 22 лют. 2025 Фінальне змагання олімпіадного циклу: трудове навчання/технології ![]() Всі новини |