КАФЕДРА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ І ЗМІСТУ ОСВІТИ





#Дискусійний простір «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя» для вчителів інформатичної, математичної, технологічної освітні галузей

21 лют. 2025
• • 20 лютого 2025 року педагоги інформатичної, математичної та технологічної освітніх галузей зустрілися на лютневому, першому у 2025 році, дискусійному просторі «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя».

 

#Дискусійний простір

«НУШ: свобода і можливості вчителя та учня».

Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя»

для вчителів інформатичної, математичної, технологічної освітні галузей

• • 20 лютого 2025 року педагоги інформатичної, математичної та технологічної освітніх галузей зустрілися на лютневому, першому у 2025 році, дискусійному просторі «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя».

• • Модерували простір: Ольга Грабован та Наталя Чебаненко: методисти науково-методичної лабораторії природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», координатори освітніх галузей, тренери НУШ.

• • Спікер на просторі для вчителів-інформатиків: Марина Кульчак, методист з інформатики напрямку «Формула» наголосила на вільному виборі вчителя підручників/посібників та ознайомила присутніх з контентом навчально-методичного комплексу для 5-7 класів з інформатики, окремо поспілкувалися щодо можливостей підручника для 8 класу.

• • Спікер на просторі для вчительства математичної освітньої галузі: Олександр Школьний, завідувач кафедри методики навчання математики Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор, сертифікований виробник тестових завдань, експерт і старший екзаменатор УЦОЯО, автор посібника з підготовки до ЗНО та НМТ з математики, опрацював з учасниками питання:

= сучасні підходи та можливості вивчення математики у 7-9 класах НУШ;

= переваги інтегрованого підходу, його роль у формуванні цілісного математичного мислення;

= реалізація інтегрованого підходу в модельній навчальній програмі та у відповідних підручниках.

• • Спікери на дискусійному просторі для вчителів технологічної освітньої галузі запросили учасників обговорити теми:

= «Ефективне викладання технологій за новим підручником у 8 класі»спікер Ірина Ходзицька, співавторка підручників «Технології», «Трудове навчання» та модельних навчальних програм, учителька трудового навчання та технологій ліцею № 243 м. Києва, учитель-методист, відмінник освіти України;

= «Візуалізація навчання: роль навчальних анімацій і відеороликів у контексті НУШ» – спікер Вікторія Круглова, провідна редакторка видавництва «Ранок».

• • Учасники дискусійних просторів проаналізували деякі аспекти виміру: свободи, можливості, відповідальності. Особливу увагу зосередили на академічній свободі вчителя, який вільно обирає та інтегрує в освітній процес навчально-методичні комплекси, підручники, та має можливість розробляти та впроваджувати власні авторські навчальні програми, проєкти, освітні методики і технології з метою пошуків шляхів для зацікавлення учнів.

Свобода вибору/виміру – це наша сила та відповідальність!

Ми завжди відкриті для співпраці, дискусій, консультацій!

З вірою у Перемогу!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 





Новини


24 лют. 2025
Відбувся курс підвищення кваліфікації для вчителів біології, географії, фізики, хімії, математики, присвячений темі «Підприємливість та фінансова грамотність: кейси та практики»
Основна мета курсу – підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів природничих дисциплін щодо розвитку базових професійних компетентностей через розгляд питань оновлення методичного інструментарію компетентнісно орієнтованого навчання, вирішення завдань Державного стандарту базової середньої освіти, відтворення основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів громадянського суспільства, установ і закладів освіти, освітніх потреб споживачів освітніх послуг.

24 лют. 2025
#Дискусійний простір «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя» для вчителів громадянської та історичної освітньої галузі
19 лютого 2025 року відбувся дискусійний простір для вчителів громадянської та історичної освітньої галузі «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення «Підручник: вибір/вимір вчителя».

22 лют. 2025
Фінальне змагання олімпіадного циклу: трудове навчання/технології
22 лютого відбувся ІІ практичний тур Всеукраїнської учнівської олімпіади з технологій/трудового навчання, де юні майстри з усієї Одеської області продемонстрували свої вміння у виготовленні різноманітних виробів.

Всі новини