|
#Дискусійний простір «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя» для вчителів інформатичної, математичної, технологічної освітні галузей21 лют. 2025
![]()
#Дискусійний простір «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя» для вчителів інформатичної, математичної, технологічної освітні галузей • • 20 лютого 2025 року педагоги інформатичної, математичної та технологічної освітніх галузей зустрілися на лютневому, першому у 2025 році, дискусійному просторі «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя». • • Модерували простір: Ольга Грабован та Наталя Чебаненко: методисти науково-методичної лабораторії природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», координатори освітніх галузей, тренери НУШ. • • Спікер на просторі для вчителів-інформатиків: Марина Кульчак, методист з інформатики напрямку «Формула» наголосила на вільному виборі вчителя підручників/посібників та ознайомила присутніх з контентом навчально-методичного комплексу для 5-7 класів з інформатики, окремо поспілкувалися щодо можливостей підручника для 8 класу. • • Спікер на просторі для вчительства математичної освітньої галузі: Олександр Школьний, завідувач кафедри методики навчання математики Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор, сертифікований виробник тестових завдань, експерт і старший екзаменатор УЦОЯО, автор посібника з підготовки до ЗНО та НМТ з математики, опрацював з учасниками питання: = сучасні підходи та можливості вивчення математики у 7-9 класах НУШ; = переваги інтегрованого підходу, його роль у формуванні цілісного математичного мислення; = реалізація інтегрованого підходу в модельній навчальній програмі та у відповідних підручниках. • • Спікери на дискусійному просторі для вчителів технологічної освітньої галузі запросили учасників обговорити теми: = «Ефективне викладання технологій за новим підручником у 8 класі» – спікер Ірина Ходзицька, співавторка підручників «Технології», «Трудове навчання» та модельних навчальних програм, учителька трудового навчання та технологій ліцею № 243 м. Києва, учитель-методист, відмінник освіти України; = «Візуалізація навчання: роль навчальних анімацій і відеороликів у контексті НУШ» – спікер Вікторія Круглова, провідна редакторка видавництва «Ранок». • • Учасники дискусійних просторів проаналізували деякі аспекти виміру: свободи, можливості, відповідальності. Особливу увагу зосередили на академічній свободі вчителя, який вільно обирає та інтегрує в освітній процес навчально-методичні комплекси, підручники, та має можливість розробляти та впроваджувати власні авторські навчальні програми, проєкти, освітні методики і технології з метою пошуків шляхів для зацікавлення учнів. Свобода вибору/виміру – це наша сила та відповідальність! Ми завжди відкриті для співпраці, дискусій, консультацій! З вірою у Перемогу!
Новини24 лют. 2025 Відбувся курс підвищення кваліфікації для вчителів біології, географії, фізики, хімії, математики, присвячений темі «Підприємливість та фінансова грамотність: кейси та практики» ![]() 24 лют. 2025 #Дискусійний простір «НУШ: свобода і можливості вчителя та учня». Тема для обговорення: «Підручники: вибір/вимір вчителя» для вчителів громадянської та історичної освітньої галузі ![]() 22 лют. 2025 Фінальне змагання олімпіадного циклу: трудове навчання/технології ![]() Всі новини |