|
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом». Мовно-літературна освітня галузь (українська мова та література, зарубіжна література)22 лист. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом». Мовно-літературна освітня галузь (українська мова та література, зарубіжна література)
Дискусійний простір Хочемо знати, вміти… 22 листопада 2024 р. «Нова українська школа: рухаємось разом» Мовно-літературна освітня галузь (українська мова та література, зарубіжна література) Тема для обговорення: «Розвиток компетентностей на уроках інтегрованого курсу «Українська мова, українська та зарубіжна літератури» Модераторка Світлана Свінтковська, методистка науково-методичної лабораторії мовно-літературної освітньої галузі кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Спікерка Дарина Куц методистка мовно-літературної галузі видавництва «Ранок». Продовжуємо роботу Дискусійного простору … І сьогодні, 22 листопада 2024 року, на заході мова йшла про запровадження інтегрованих курсів мовно-літературної галузі, які набувають особливої актуальності. Інтегрований мовно-літературний курс в НУШ передбачає реалізацію компетентнісного потенціалу мовно-літературної галузі шляхом цілеспрямованого формування у школярів ключових компетентностей на основі ціннісних орієнтирів, закладених у Держстандарті. Спікерка Дарина Куц у своєму виступі і презентаціях до своєї теми зауважила про наступність з початковою освітою, так як передбачає поступове занурення в навчання шляхом актуалізації набутого мовного й літературного досвіду під час опрацювання нових текстів; про пріоритети викладання інтегрованого курсу… Інтегрований курс дає можливість залучати школярів/школярок до розвитку здатності виявляти ініціативу, оцінювати ризики, приймати рішення та брати на себе відповідальність, розвивати всі компетентності… Світлана Свінтковська наголосила, що в Державному стандарті базової середньої освіти значно розширено зміст поняття «текст»… Естетична функція двох літератур (української і зарубіжної) дозволяє аналізувати літературні твори як мистецькі твори, формує в учнів/учениць типу поведінки в соціумі… І морально-етична функція мови і літератур (української і зарубіжної) розкривається в ідейному змісті, підтексті художніх творів, у яких наші учні/учениці відшукують і беруть (не беруть) приклади взаємин між людьми, засуджують (не засуджують) негативні вчинки, співпереживають (не співпереживають) улюбленим героям… Отже, проблем багато при навчанні інтегрованого курсу «українська мова, українська та зарубіжна літератури». Не забуваймо, що обов’язковою складовою на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури є національно-патріотичне виховання та формування української ідентичності… Навчаймося далі… Ділімося досвідом… Разом ми сильніші!
Новини29 лист. 2024 Науково-практична консультація (семінар) «Предметно-методичний супровід учнівських олімпіад з математики: стратегії трансформації задачного матеріалу» 29 лист. 2024 #Практичний_інтенсив_Ресурси_стратегії_практики. НМЛ природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти 22 лист. 2024 Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом». Мовно-літературна освітня галузь (українська мова та література, зарубіжна література) Всі новини |