|
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (17.10.2024)17 жовт. 2024
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (17.10.2024)
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» (17.10.2024) Працюємо далі: Оцінювання: від проблеми до кейсу Мовно-літературна освітня галузь /учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури, мов національних меншин/ Від інтеграції до синергії: загальні підходи згідно з вимогами до результатів навчання Спікери: Світлана Свінтковська, координатор мовно-літературної освітньої галузі НУШ, методист НМЛ мовно-літературної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «ОАНО»; Катерина Богач, учитель української мови та літератури, зарубіжної літератури вищої категорії Цебриківської гімназії Цебриківської селищної ради Роздільнянського району Одеської області, тренер НУШ; Лідія Верготі, учитель української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист Чорноморського академічного ліцею імені Тараса Шевченка Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, кращий учитель міста Чорноморська. Продовжили тему щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Учителі-філологи ділилися досвідом оцінювання результатів навчання, виконанням навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання, виконанням письмових робіт, як заповнювати журнал і виставляти оцінки за групами результатів... Освітян, які долучилися до Дискусійного простору, а їх було понад 100, зацікавило питання складання календарно-тематичного планування з української мови та літератури, зарубіжної літератури, інтегрованого мовно-літературного курсу..., які зміни відбулися в Типовій освітній програмі для 5-9 класів до 2027 року закладів загальної середньої освіти та як її реалізовувати, вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів у мовно-літературній освітній галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література, мовно-літературний інтегрований курс). На які питання хотіли б почути відповіді вчителі в подальшому щодо оцінювання результатів навчання... - Чому у Державному стандарті базової освіти виокремлено більше груп результатів ніж у критеріях для оцінювання (з деяких галузей виписано три групи результатів, а з деяких - чотири)? - Чи можна рішенням педагогічної ради визначити систему оцінювання за попередніми рекомендаціями наказу МОН №289? - Учня не було на комплексній підсумковій роботі, чи має вчитель пізніше провести написання цієї роботи? Який механізм втиведення семестрової річної оцінки, якщо дитина працювала в семестрі, але під час семестрової захворіла чи відсутня з поважних причин? - Чи пристосували розробники електронних журналів свої продукти до колонок для оцінювання за групами результатів? Працюємо і працюймо разом! Досліджуємо разом мову, удосконалюємо мовлення, працюємо з текстом усно і письмово для досягнення обов’язкових результатів навчання!
Новини6 лист. 2024 Робоча нарада кураторів тренерського навчання за програмами "С" та "Д" дипломами УАФ з регіональними асоціаціями футболу 1 лист. 2024 ГОТУЄМОСЯ ДО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025» 30 жовт. 2024 #Триває навчання вчителів 7 класів Нової української школи за темою: «Синергія в дії: цінності, дослідництво, поступ» Всі новини |