|
(НЕ)КОНФЕРЕНЦІЯ «Мистецтво навчати(ся) жити». Студія 5: Вчителі мистецької освітньої галузі20 серп. 2024
(НЕ)КОНФЕРЕНЦІЯ «Мистецтво навчати(ся) жити». Студія 5: Вчителі мистецької освітньої галузі
(НЕ)КОНФЕРЕНЦІЯ «Мистецтво навчати(ся) жити». Студія 5: Вчителі мистецької освітньої галузі ПАНЕЛЬ С: Освітній процес в умовах кризи: баланс безпеки та якості, за покликанням Студія 5: Вчителі мистецької освітньої галузі Студія вчителів мистецьких дисциплін працювала, як і колеги з інших 19 студій, обговорюючи питання, щодо забезпечення якісної освіти в умовах кризи, не забуваючи про безпеку дітей. Навіть під час війни ми не просто балансували між цими двома аспектами, а й активно шукали рішення, як продовжувати викладати мистецтво на високому рівні. При цьому ми розуміємо, що безпека дітей – це комплексний аспект, який включає в себе не лише фізичну, а й інтелектуальну та психологічну складові. ДО СТУДІЇ ДОЛУЧИЛИСЬ * Галина Кізілова (директорка Тернопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – економічний ліцей №9 імені Іванни Блажкевич», вчитель методист, заслужений вчитель України, авторка модельних програм, підручників і посібників інтегрованого курсу «Мистецтво» для початкової та базової школи), яка представила практичне бачення викладання мистецтва, системний підхід до забезпечення наступності в реалізації концепції НУШ в мистецькій галузі. * Олена Шолудько (вчитель-методист, ментор, тренер НУШ, лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2009», вчитель мистецтва вищої категорії Балтського ліцею № 2 Балтської міської ради Одеської області) привернула увагу аудиторії до актуальної теми інтегративних стратегій навчання, зокрема до використання сучасних цифрових технологій у мистецькій освіті. Вона детально розглянула можливості таких інструментів, як Suno, Avatar maker, шумомір та 3D-моделювання, для створення музичних композицій, анімації, віртуальної реальності та інших арт-об'єктів. Особливий акцент був зроблений на розвитку критичного мислення учнів та на потенціалі штучного інтелекту у сфері мистецької освіти. Спікер продемонструвала, як сучасні технології можуть стати потужним інструментом для розвитку творчих здібностей учнів та їхньої підготовки до життя в цифровому світі." * Максим Трубніков (вчитель мистецтва Одеського ліцею №9 Одеської міської ради Одеської області, переможець всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2022» у номінації «Мистецтво», Заслужений учитель України), акцентував увагу на важливості проєктної діяльності учнів як інструменту формування ключових компетентностей у рамках сучасної освіти. Зокрема, він підкреслив необхідність залучення учнів до створення власного навчального контенту та використання різноманітних форматів навчання. * Світлана Дерябіна (старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», тренер НУШ, координатор мистецької освітньої галузі) проаналізувала сучасні тенденції у викладанні мистецьких дисциплін та представила детальний огляд змін, щодо навчання/викладання мистецьких дисциплін у 2024-2025 навчальному році.
Новини6 лист. 2024 Робоча нарада кураторів тренерського навчання за програмами "С" та "Д" дипломами УАФ з регіональними асоціаціями футболу 1 лист. 2024 ГОТУЄМОСЯ ДО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025» 30 жовт. 2024 #Триває навчання вчителів 7 класів Нової української школи за темою: «Синергія в дії: цінності, дослідництво, поступ» Всі новини |