|
#УПРАВЛІНСЬКА & ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ // у межах VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародної участі «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку»17 трав. 2024
#УПРАВЛІНСЬКА & ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ // у межах VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародної участі «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку»
#УПРАВЛІНСЬКА & ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ // у межах VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародної участі «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку» 17 травня 2024 року у віртуальному просторі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» об’єдналися педагоги Одещини на управлінській та педагогічних студіях в межах традиційної Всеукраїнської науково-практичної конференції, яка присвячується Дню науки в Україні. До команди творчих, креативних та ініціативних спікерів долучилися директори та вчителі закладів освіти Одещини, а модерували роботу студій співробітники академії. УПРАВЛІНСЬКА СТУДІЯ На управлінській студії Тетяна Завтур, директор Одеського ліцею №81 Одеської міської ради запропонувала присутнім зануритися в обговорення теми: «Удосконалюємо якість освітньої діяльності: інституційний аудит». Учасники заходу мали можливість поетапно розглянути окремі питання щодо ефективності освітніх та управлінських процесів закладу освіти (освітнє середовище, система оцінювання здобувачів освіти, педагогічна діяльність педагогічних працівників, управлінські процеси) та отримали відповіді на питання, які хвилюють кожного керівника закладу освіти щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗЗСО (модератори: Світлана Воронова, Ганна Болдирєва – НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти). ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ П’ять педагогічних студій, які стали мобільними платформами для педагогічних спільнот, інтегрували вчителів різних освітніх галузей для обговорення нагальних питань розбудови екологічного безпечного комфортного освітнього середовища, де гармонійно поєднуються напрацювання науковців та практичний досвід вчительства. Вчителі мовно-літературної & історичної та громадянської освітніх галузей Тема для обговорення: «Міжгалузева інтеграція: інструменти успішного навчання». Спікери Тетяна Цимбал, вчитель української мови та літератури Одеського ліцею №16 Одеської міської ради та Світлана Чекменьова, вчитель історії Одеського ліцею «Ланжеронівський» Одеської міської ради акцентували увагу учасників на актуальність успішності практики використання міжгалузевої інтеграції мовно-літературної і громадянської та історичної освітніх галузей. Такий підхід передбачає одночасне опанування декількох предметів та є синтезом об’єктів, явищ, методів, що складають вміст освітнього процесу. Разом з тим посилюється мотивація учнів до навчання та забезпечується якісне досягнення очікуваних запланованих результатів (модератори: Світлана Свінтковська, Вікторія Яроменко, Олена Бугай – НМЛ суспільно-гуманітарної освіти). Вчителі мистецької & технологічної освітніх галузей Учасники як спільнота педагогів-однодумців об’єдналися під загальною темою студії: «Освітня проєкція: успішні практики». Спікери: Ольга Бухтій, вчитель технологій, заслужений вчитель України Нерубайського академічного ліцею №1 Нерубайської сільської ради запропонувала опрацювати питання «Технологічно-освітня проєкція: STEM проєкти»; Світлана Нані, вчитель образотворчого мистецтва КЗ «Опорний заклад освіти» Слобідський ліцей» Слобідської селищної ради обговорила з учасниками питання «Мистецько-освітня проєкція: мережева взаємодія»; Іван Запорожан, вчитель технологій, інформатики та креслення Озернянського ліцею Саф’янівської сільської ради поділився досвідом та захопив учасників питанням «Технологічно-освітня проєкція: робототехніка та програмування»; Наталя Крецу, вчитель мистецтва Великодальницького ліцею №1 порушила цікаве питання «Мистецько-освітня проєкція: інтеграція цифрового інструментарію» Учасники студії отримали інсайти щодо впровадження робототехніки/програмування у сфері технологій; можливостей використання цифрових інструментів: від віртуального мистецтва до цифрового дизайну; маршрутизації руху в проєктній діяльності; використання мережевих технологій для спілкування та взаємодії (модератори: Світлана Дерябіна, Регіна Нікітенко – кафедра методики викладання і змісту освіти) Вчителі математичної освітньої галузі «Інноваційні та захоплюючі методи викладання математики в пілотних 7-х класах НУШ» - тема, яку запропонували для вчителів-математиків спікери Варвара Єрьоменко та Ірина Трояненко, вчителі математики Нерубайського академічного ліцею №1 Нерубайської сільської ради. Педагоги-учасники студії стверджувалися у тому, що Нова українська школа – це нові можливості! У межах пілотування НУШ в 7-х класах активно впроваджуються інноваційні методи викладання математики, що дає позитивні результати. Учні стають більш зацікавленими у вивченні математики, їхні знання та навички покращуються, а вчителі отримують нові інструменти для ефективного навчання (модератори: Ольга Грабован, Вікторія Потьомкіна – НМЛ природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти). Вчителі мовно-літературної освітньої галузі (іншомовна освіта) Спікер Лідія Богданова, вчитель англійської мови Чорноморського ліцею об’єднала вчителів іноземних мов закладів освіти під час обговорення важливої теми: «Екологічне освітнє середовище: політика захисту». Учасники студії отримали можливість інтерактивної взаємодії, обговорення актуальних питань розбудови сучасного освітнього середовища, рефлексії у спільноті однодумців (модератор: Наталія Береснєва – НМЛ суспільно-гуманітарної освіти). Вчителі природничої & соціальної і здоров’язбережувальної освітніх галузей Спікери і модератори Лариса Кононенко та Лариса Ятвецька (НМЛ природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти) організували простір на педагогічній студії з метою інтеракції за темою: «Кооперація та колегіальність: концепт екологічного освітнього середовища», адже входження педагогів в освітній простір Нової української школи на основі вибудови екологічного освітнього середовища, яке сприяє професійній діяльності вчителя, підвищує мотивацію та надає поштовх до інновацій. Педагогічна кооперація стає актуальним та дієвим інструментом вдосконалення освітнього процесу. У поєднанні з принципом колегіальності, в якому відтворюються спільнодія, спільна відповідальність, спільне прийняття рішень, вони стають екологічними індикаторами діяльності педагога. Усі учасники на завершення продуктивної спільнодії долучилися до підведення підсумків та під час рефлексії відзначили значущість таких подій, адже наука та практика нерозривно пов’язані і розвиваються задля успішного розвитку освіти України!!! До подальшої співдії! З вірою у Перемогу! До нових зустрічей!!!
Новини6 лист. 2024 Робоча нарада кураторів тренерського навчання за програмами "С" та "Д" дипломами УАФ з регіональними асоціаціями футболу 1 лист. 2024 ГОТУЄМОСЯ ДО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025» 30 жовт. 2024 #Триває навчання вчителів 7 класів Нової української школи за темою: «Синергія в дії: цінності, дослідництво, поступ» Всі новини |