|
VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку»17 трав. 2024
VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку»
VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку» 17 травня 2024 року на базі Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» проведена VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку». Конференція традиційно присвячена Дню науки в Україні. У науково-практичній конференції взяли участь понад 280 науковців, викладачів, методистів, педагогів, фахівців закладів освіти, здобувачів вищої освіти з різних регіонів України, зокрема, Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Івано-Франківської, Кіровоградської, Львівської, Луганської, Миколаївської, Одеської, Полтавської, Рівненської, Сумської, Харківської, Херсонської, Хмельницької областей та м. Києва. Не вперше до участі в конференції долучилися науковці з Польщі. Метою конференції стало обговорення та пошук шляхів розв’язання актуальних проблем педагогічної науки і практики в умовах модернізації освіти та викликів сьогодення. На початку конференції ректор академії Л.К. Задорожна у доповіді «Вплив міжнародних проєктів на розвиток освіти Одеської області» схарактеризувала вагому участь КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» у розвитку освіти регіону. На пленарному засіданні були представлені доповіді науковців: Л.В. Канішевської, доктора педагогічних наук, професора, заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України «Актуальні проблеми виховання дітей і молоді в цифровому просторі»; Р.М. Пріми, доктора педагогічних наук, професора, завідувачки кафедри теорії і методики початкової освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки «Формування професійної позиції майбутнього вчителя початкових класів у контексті вимог НУШ»; Р.В. Сопівника, доктора педагогічних наук, професора, завідувача кафедри педагогіки Національного університету біоресурсів і природокористування України «Формування ціннісного світогляду особистості студента: досвід Національного університету біоресурсів і природокористування України»; О.М. Левчишеної, кандидата історичних наук, проректора з науково-педагогічної та методичної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» «Адаптивне навчання: виклики та можливості для впровадження»; Л.В. Іванової, кандидата технічних наук, директора відокремленого структурного підрозділу «Одеський технічний фаховий коледж Одеського національного технологічного університету» «Проблеми та перспективи впровадження дуальної форми здобуття фахової передвищої освіти в Україні»; О.В. Кузнєцової, кандидата психологічних наук, доцента, проректора з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» «Травмопедагогічний підхід у роботі з учнями початкових класів»; І.Л. Ліпчевської, доктора філософії, наукового співробітника відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України «Цифровізація освіти як інструмент мінімізації навчальних втрат учнів».
Робота VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції відбулась в онлайн форматі за напрямами: проблемний контур сучасної педагогічної науки та освіти: філософський, психологічний, соціокультурний вимір; розвиток особистісно-професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін в освіті; трансформація змісту та технологій неперервної педагогічної освіти: методологія, теорія, практика; реалії та перспективи Нової української школи; модернізація вітчизняної науки: рівність, доступність, особливість; інновації як засіб прогресивних змін в освіті: теорія і практика; виховання особистості у вимірі нових освітніх реалій. В межах роботи дискусійних панелей конференції були обговорені актуальні проблеми освіти і педагогічної науки в сучасних реаліях, стратегій в умовах європейської інтеграції, цифровізації освіти та необхідності посилення освіти з питань безпеки, питання педагогіки мульткультуралізму, здоров’язбережувальної та здоров’ярозвивальної педагогіки, проблеми професійного розвитку педагога та формування компетентностей у відповідності до професійних стандартів, механізмів адаптації класу в умовах НУШ. Особлива увага була приділена пошуку ефективних рішень подолання освітніх втрат та освітніх розривів, спричинених агресією росії в Україні, а також пошуку відповідей на освітні виклики, обумовлених розвитком штучного інтелекту. Цікавою була робота педагогічних студій: управлінської – «Удосконалюємо якість освітньої діяльності: інституційний аудит»; педагогічних – «Кооперація та колегіальність: концепт екологічного освітнього середовища», «Міжгалузева інтеграція: інструменти успішного навчання», «Інноваційні та захоплюючі методи викладання математики в пілотних 7-х класах НУШ», «Освітня проєкція: успішні практики», «Екологічне освітнє середовище: іншомовна освіта». Конференція стала майданчиком для наукового дискурсу знаних та молодих науковців. Вітаємо науково-педагогічних та педагогічних працівників з Днем науки в Україні та бажаємо успішної реалізації наукових пошуків!
Новини6 лист. 2024 Робоча нарада кураторів тренерського навчання за програмами "С" та "Д" дипломами УАФ з регіональними асоціаціями футболу 1 лист. 2024 ГОТУЄМОСЯ ДО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025» 30 жовт. 2024 #Триває навчання вчителів 7 класів Нової української школи за темою: «Синергія в дії: цінності, дослідництво, поступ» Всі новини |