КАФЕДРА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ І ЗМІСТУ ОСВІТИ





Завершилися КПК за програмою «Технологія CLIL на уроках англійської мови» (30 годин) / 6 днів (25-30 вересня 2023 р.)

30 вер. 2023
Курси підвищення кваліфікації за програмою «Технологія CLIL на уроках англійської мови» (30 годин)

 

25-30 вересня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» проведено відповідно до навчального плану курсів підвищення кваліфікації вчителів англійської мови за програмою за програмою «Технологія CLIL на уроках англійської мови»(30 годин) (онлайн б/в).

Курси підвищення кваліфікації здійснювались за спеціальністю 014. Середня освіта.

Розробник/укладач програми Береснєва Наталія Володимирівна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

На даний термін було заплановано 18 слухача, які і пройшли курсову перепідготовку.

Метою навчальної програми є розвиток професійної компетентності учителів англійської мови щодо застосування методико-педагогічного інструментарію реалізації діяльнісного підходу як засобу використання виучуваної мови для досягнення очікуваних результатів навчання учасників освітнього процесу.

            Навчально-тематичний план курсів підвищення кваліфікації складався з шести модулів:

  • «Нормативна-правова база діяльності закладу освіти/педагога/учня»,
  • «Рефлексивно зорієнтована модель навчання в освітньому просторі»,
  • «Наукове підґрунтя виникнення та розвитку методики CLIL»,
  • «Теоретичне підґрунтя предметно-мовного інтегрованого навчання»,
  • «Подвійний фокус методики CLIL: предметні знання та мовленнєві компетенції»,
  • «Формування змістовного інтегрованого досвіду учнів через застосування комплексного підходу»

        ЗАБЕЗПЕЧУВАЛИ ШЕСТИДЕННЕ НАВЧАННЯ (онлайн б/в):

         Висвітлення навчального матеріалу ЗАГАЛЬНИХ МОДУЛІВ здійснювали:

*   Шатайло Наталія Вікторівна,  завідувач кафедри методики вкладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», тренер НУШ; опікуються впровадженням Державних стандартів мистецької освітньої галузі, тренер-фасилітатор курсу «Ключові уміння 21-го століття»; ініціатор створення арт-простору, кандидат педагогічних наук;

*   Юрченко Тетяна Валеріївна, методист науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти, методист вищої категорії, здійснює науково-методичний супровід вчителів,  які викладають іноземні мови,. регіональний тренер НУШ (іноземні мови).

    Висвітлення навчального матеріалу ФАХОВИХ МОДУЛІВ здійснювала Береснєва Наталя Володимирівна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»,  методист з англійської мови, регіональний координатормовно-літературної освітньої галузі НУШ (іноземні мови), регіональний тренер НУШ, опікуються впровадженням Державних стандартів мовно-літературної освітньої галузі  (іноземні мови).  

*   Кураторка курсів: Береснєва Наталя Володимирівна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»,  методист з англійської мови, регіональний координатормовно-літературної освітньої галузі НУШ (іноземні мови), регіональний тренер НУШ, опікуються впровадженням Державних стандартів мовно-літературної освітньої галузі  (іноземні мови).

Лекції та практичні заняття з фаху були спрямовані на підготовку учителів англійської мови до опанування новітніми практиками, технологіями, методиками, формами професійної діяльності з реалізації інтегративної стратегії навчання іноземної мови в освітньому процесі.

Особлива увага слухачів курсів була спрямована на:

  • розвиток професійно-педагогічної компетентності педагогів щодо інтеграції навчального змісту та мовленнєвих навичок в рамках методики CLIL;
  • поглибленню розуміння сутності інтегрованого навчання як інструменту розвитку ключових компетентностей особистості з фокусом на розвиток мовленнєвої компетентності учнів та отримання досвіду використання мови;
  • розвиток здатності до практичного опанування методики CLIL на конкретних мовних матеріалах;
  • удосконалення умінь добирати та адаптувати мовні онлайн-технології для розвитку наскрізних умінь відповідно визначених очікуваних результатів навчання;
  • сприяння розвитку умінь планування та використання діяльнісного підходу з метою організації освітнього середовища;
  • здійснення педагогічної рефлексії щодо формування змістовного інтегрованого досвіду учнів через застосування комплексного підходу.

 

ТРИМАЙМО НАШ ОСВІТЯНСЬКИЙ ФРОНТ!

 

 

 

 

 





Новини


11 квіт. 2025
Закриття IV етапу VІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури!
Завершились олімпіадні змагання з болгарської мови та літератури. Позаду хвилювання, інтелектуальна боротьба і напружена робота журі. Сьогодні ми вітаємо переможців, радіємо успіхам талановитої молоді, висловлюємо вдячність вчителям, батькам, наставникам, усім причетним до розвитку олімпіадного руху. Саме така атмосфера наповнила святковими барвами закриття IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури.

10 квіт. 2025
Олімпіадний рух триває! Відбулось відкриття IV етапу VІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури!
10 квітня найкращі учні України, знавці болгарської мови та літератури, боролись за першість на IV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади.

10 квіт. 2025
Відбувся ІV етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
06 березня 2025 року в дистанційному форматі відбувся четвертий етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Всі новини