КАФЕДРА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ І ЗМІСТУ ОСВІТИ





#Дискусійний простір «НУШ: рухаємось разом». #Локація «Мовно-літературна освітня галузь» (українська мова та література, зарубіжна література)

21 вер. 2023
Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня» #Локація «Мовно-літературна освітня галузь» (українська мова та література, зарубіжна література)

 

Маршрут дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом»

Тема для обговорення: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії»

Локація  «Мовно-літературна освітня галузь» (українська мова та література, зарубіжна література)

Мета дискусійного простору: науково-методичний супровід реалізації освітньої реформи у закладах загальної середньої освіти Одеської області.

21 вересня 2023 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбулася зустріч учасників дискусійного простору вчителів, які викладають українську мову і літературу, зарубіжну літературу. Ми продовжили роботу – віртуальну зустріч з нашими вчителями-словесниками,  на якій були присутні 117 вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури.

Модератор: регіональний координатормовно-літературної освітньої галузі НУШ (українська мова та література, зарубіжна література) Свінтковська Світлана Андріївна, методист науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти, методист вищої категорії, регіональний тренр НУШ, здійснює науково-методичний супровід вчителів, які викладають українську мову і літературу, зарубіжну літературу.

Якщо не відчуваєш любові

до школи, до дітей, то займайся

чим хочеш, але тільки не дітьми.

Бо робота з ними – викладання

та виховання – це мистецтво,

творчість, а не ремесло…

Тема для обговорення: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії».

        Спікери заходу:

*    Світлана Свінтковська у своєму виступі поділилась думками, домислами, досвідом про педагогічну взаємодію учителя й учня на уроці, на перерві, в позаурочний час, наголошуючи, що це процес спілкування, націлений на формування всебічно розвиненої особистості. Це – одна з основних цілей педагогіки, яка містить певні напрямки: навчальні, соціальні і дидактичні. Загальновідомо, що співпраця – початок людського соціального  життя, тому саме взаємодія грає головну роль у комунікації. Це питання на сьогоднішній день є актуальним, оскільки спостерігається криза у вирішенні комплексного завдання виховання та навчання. Особливо це стосується сучасних 5-6-класників НУШ, які здобувають освіту в умовах воєнного стану.

Розглядались рекомендації щодо окремих питань здобуття освіти з української мови та літератури, зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році:

мета та викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі;
пріоритетні підходи до організації освітнього процесу на уроках словесності;
організація освітньої діяльності в умовах війни;
рекомендації щодо підвищення якості знань й умінь здобувачів освіти;
нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення, особливості викладання української мови та літератури, зарубіжної літератури в 5-6 класах;
підвищення рівня читацької грамотності;
акцентовано увагу на основних завданнях реформування базової середньої та повної загальної середньої освіти;
індивідуальна освітня траєкторія учня: принципи побудови, методи і форми реалізації;
система вимірювання й оцінювання результатів навчання.

 

*    Ірина Кодиш, учитель української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист Одеського ліцею №71 Одеської міської ради Одеської області поділилася своїм практичним досвідом роботи у 5-6-х класах,  про взаємодію вчителя і учнів у подоланні освітніх втрат з української мови через когнітивний потенціал вебквестів (ігор). Було цікаво, Багато презентацій. Багато запитань і побажань.

Педагогічний такт, чуйне ставлення до учнів, безумовно, відіграють вирішальну роль в успішності праці вчителя. Це дуже важлива сторона МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА, і від неї багато в чому залежать взаємини між учителем і учнем.

Отже, працюємо далі, навчаємось, саморозвиваємось, мислимо критично, ділимося досвідом… ЦЕ НАШ ОСВІТЯНСЬКИЙ ФРОНТ!

Адже сучасна освіта – майбутнє вільної України!

Дякуємо всім, хто долучився до заходу! Очікуємо на наступні зустрічі!

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 





Новини


9 трав. 2024
Науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ» 23-04-2024
Науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ» 23-04-2024

26 квіт. 2024
#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» на тему «Цифровізація освіти: кейс для вчителя»
#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» на тему «Цифровізація освіти: кейс для вчителя»

26 квіт. 2024
#ПРАКТИЧНІ ІНТЕНСИВИ# Науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти
#ПРАКТИЧНІ ІНТЕНСИВИ# Науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти

Всі новини