|
#Дискусійний простір «НУШ: рухаємось разом». #Локація «Мовно-літературна освітня галузь» (українська мова та література, зарубіжна література)21 вер. 2023
Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня» #Локація «Мовно-літературна освітня галузь» (українська мова та література, зарубіжна література)
Маршрут дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» Тема для обговорення: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії» Локація «Мовно-літературна освітня галузь» (українська мова та література, зарубіжна література) Мета дискусійного простору: науково-методичний супровід реалізації освітньої реформи у закладах загальної середньої освіти Одеської області. 21 вересня 2023 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбулася зустріч учасників дискусійного простору вчителів, які викладають українську мову і літературу, зарубіжну літературу. Ми продовжили роботу – віртуальну зустріч з нашими вчителями-словесниками, на якій були присутні 117 вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури. Модератор: регіональний координатормовно-літературної освітньої галузі НУШ (українська мова та література, зарубіжна література) Свінтковська Світлана Андріївна, методист науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти, методист вищої категорії, регіональний тренр НУШ, здійснює науково-методичний супровід вчителів, які викладають українську мову і літературу, зарубіжну літературу. Якщо не відчуваєш любові до школи, до дітей, то займайся чим хочеш, але тільки не дітьми. Бо робота з ними – викладання та виховання – це мистецтво, творчість, а не ремесло… Тема для обговорення: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії». Спікери заходу: * Світлана Свінтковська у своєму виступі поділилась думками, домислами, досвідом про педагогічну взаємодію учителя й учня на уроці, на перерві, в позаурочний час, наголошуючи, що це процес спілкування, націлений на формування всебічно розвиненої особистості. Це – одна з основних цілей педагогіки, яка містить певні напрямки: навчальні, соціальні і дидактичні. Загальновідомо, що співпраця – початок людського соціального життя, тому саме взаємодія грає головну роль у комунікації. Це питання на сьогоднішній день є актуальним, оскільки спостерігається криза у вирішенні комплексного завдання виховання та навчання. Особливо це стосується сучасних 5-6-класників НУШ, які здобувають освіту в умовах воєнного стану. Розглядались рекомендації щодо окремих питань здобуття освіти з української мови та літератури, зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році: мета та викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі; пріоритетні підходи до організації освітнього процесу на уроках словесності; організація освітньої діяльності в умовах війни; рекомендації щодо підвищення якості знань й умінь здобувачів освіти; нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення, особливості викладання української мови та літератури, зарубіжної літератури в 5-6 класах; підвищення рівня читацької грамотності; акцентовано увагу на основних завданнях реформування базової середньої та повної загальної середньої освіти; індивідуальна освітня траєкторія учня: принципи побудови, методи і форми реалізації; система вимірювання й оцінювання результатів навчання.
* Ірина Кодиш, учитель української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист Одеського ліцею №71 Одеської міської ради Одеської області поділилася своїм практичним досвідом роботи у 5-6-х класах, про взаємодію вчителя і учнів у подоланні освітніх втрат з української мови через когнітивний потенціал вебквестів (ігор). Було цікаво, Багато презентацій. Багато запитань і побажань. Педагогічний такт, чуйне ставлення до учнів, безумовно, відіграють вирішальну роль в успішності праці вчителя. Це дуже важлива сторона МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГА, і від неї багато в чому залежать взаємини між учителем і учнем. Отже, працюємо далі, навчаємось, саморозвиваємось, мислимо критично, ділимося досвідом… ЦЕ НАШ ОСВІТЯНСЬКИЙ ФРОНТ! Адже сучасна освіта – майбутнє вільної України! Дякуємо всім, хто долучився до заходу! Очікуємо на наступні зустрічі!
Новини6 лист. 2024 Робоча нарада кураторів тренерського навчання за програмами "С" та "Д" дипломами УАФ з регіональними асоціаціями футболу 1 лист. 2024 ГОТУЄМОСЯ ДО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025» 30 жовт. 2024 #Триває навчання вчителів 7 класів Нової української школи за темою: «Синергія в дії: цінності, дослідництво, поступ» Всі новини |