|
#Дискусійний простір «НУШ: рухаємось разом». #Локація «Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь»21 вер. 2023
Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня» #Локація «Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь»
Маршрут дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» Тема для обговорення: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії» Локація «Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь» 21 вересня 2023 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбулася зустріч учасників дискусійного простору вчителів соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі, під час якої обговорювалася тема «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії». Модератор: регіональний координатор соціальної і здоров’язбережувальної галузі НУШ Кононенко Лариса Михайлівна, завідувач науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти, методист вищої категорії Завідувач кафедри методики вкладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат педагогічних наук; тренер НУШ Шатайло Наталія Вікторівнаознайомила учасників заходу з дорожньою картою руху дискусійних просторів Треку 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня». Пані Наталія зазначила теми для обговорення, що пропонуються для педагогів, окреслила перспективи і можливості, котрі відкриваються для освітян Одещини за умови долучення до запропонованої серії онлайн-просторів. Учасники дискусійного простору долучилися до мережевої спільноти вчителів соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі Нової української школи, обговорили низку нагальних питань, як-то: особливості освітнього процесу у 5-6-х класах як адаптивного періоду в базовій середній освіті; перспективи викладання курсів галузі у 7-9 класах; особисті ресурси стресостійкості; власну унікальність у викладанні предмету; оцінювальну діяльність, надання/отримання зворотного зв’язку тощо. Завдувач НМЛ суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти, координатор галузі, тренер НУШ Лариса Кононенко за допомогою онлайн-ресурсу Рadlet (https://padlet.com/lariko18/padlet-dk996slpmydb6epc) як мережевого педагогічного кейсу, занурила учасників у світ успішних практик взаємодії вчителя і учня задля організації освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства. Під час обговорення педагоги утвердилися у переконанні щодо пріоритету встановлення партнерських взаємин в усіх аспектах освітнього процесу. До наступних зустрічей, колеги! Запрошуємо доєднуватись і спільно прокладати траєкторію поступу вчителя та учня Нової української школи! Разом до Перемоги!
Новини22 лист. 2024 #Дискусійний простір «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РУХАЄМОСЬ РАЗОМ». НМЛ природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти 22 лист. 2024 ЮНІ МАТЕМАТИКИ ОДЕЩИНИ ГОТУЮТЬСЯ ДО МАТЕМАТИЧНОГО КОНКУРСУ «КЕНГУРУ» 2024/2025 навчального року 6 лист. 2024 Робоча нарада кураторів тренерського навчання за програмами "С" та "Д" дипломами УАФ з регіональними асоціаціями футболу Всі новини |