КАФЕДРА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ І ЗМІСТУ ОСВІТИ





Завершилися КПК за програмою «Проєктно-технологічна діяльність на уроках трудового навчання в основній школі» (30 годин) / 6 днів (25-30 вересня 2023 р.)

30 вер. 2023
Курси підвищення кваліфікації за програмою «Проєктно-технологічна діяльність на уроках трудового навчання в основній школі» (30 годин)

 

25-30 вересня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» проведено відповідно до навчального плану курсів підвищення кваліфікації вчителів  трудового навчання, технологій за програмою за програмою «Проєктно-технологічна діяльність на уроках трудового навчання в основній школі» (30 годин) (онлайн б/в).

Курси підвищення   кваліфікації здійснювались за спеціальністю 014. Середня освіта.

Розробник/укладач програми Нікітенко Регіна Іванівна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

На даний термін було заплановано 12 слухачів, які і пройшли курсову перепідготовку.

Метою навчальної програми є підвищення рівня сформованості професійної компетентності вчителів технологічної галузі щодо використання сучасного методичного інструментарію в процесі проєктно-орієнтованого викладання трудового навчання та технологій в on-line / off-line форматі.

Навчально-тематичний план курсів підвищення кваліфікації складався з шести модулів:

  • «Нормативно-правова база діяльності закладу освіти/педагога, учня»,
  • «Інформаційно-цифрова компетентність як складник розвитку професійної компетентності педагога»,
  • «Проєктно-технологічна діяльність на уроках технологічної освітньої галузі»,
  • «Педагогічний інструментарій вчителя технологічної освітньої галузі»,
  • «Педагогічне оцінювання проєктно-технологічної діяльності: означення, техніки і інструменти»,
  • «Використання технології гейміфікації в освітньому процесі».

        ЗАБЕЗПЕЧУВАЛИ ШЕСТИДЕННЕ НАВЧАННЯ (онлайн б/в):

        Висвітлення навчального матеріалу ЗАГАЛЬНИХ МОДУЛІВ здійснювали:

*      Здрагат  Світлана Геннадіївна, старший викладач кафедри філософії освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат соціологічних наук;

*     Дерябіна Світлана Василівна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

       Висвітлення навчального матеріалу ФАХОВИХ МОДУЛІВ здійснювали:

*   Нікітенко Регіна Іванівна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»,тренер НУШ;

*    Дерябіна Світлана Василівнастарший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», регіональний координатор мистецької освітньої галузі НУШ, регіональний тренер НУШ  мистецької освітньої галузі, ініціатор створення арт-простору, опікується впровадженням Державних стандартів мистецької освітньої галузі.
*  
Кураторка курсів: Нікітенко Регина Іванівна.

Лекції та практичні заняття з фаху були спрямовані на підготовку вчителів технологічної галузі до опанування новітніх технологій, методик, методів професійної діяльності, що сприятиме можливості ефективного використання проєктних технологій в контексті компетентнісно-спрямованого освітнього процесу та популяризації інженерно-технологічних професій серед молоді.

Особлива увага слухачів курсів була спрямована на:

  • формування готовності вчителів предмета «Технології» до реалізації стратегічних цілей модернізації освіти, розбудови Нової української школи в умовах соціокультурних викликів;
  • стимулювання розвитку загальних і професійних компетентностей вчителів трудового навчання, технологій;
  • поглиблення розуміння цифрової компетентності педагога задля побудови його індивідуальної траєкторії розвитку;
  • сприяння пошуку, продукуванню, візуалізації і вибору ідей розробки тематики проєктів для учнів в умовах on-line / off-line навчання;
  • розвиток навичок моделювання змісту проєктно-технологічної діяльності відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів;
  • поглиблення навички впровадження діяльнісного підходу, інтегрованих практик навчання та навичок створення цифрових/довідкових освітніх ресурсів у процесі проєктно-технологічної діяльності;
  • удосконалення вміння педагогів обирати оптимальну модель організації проєктно-орієнтованого навчання;
  • розвиток навичок рефлексії, умінь прогнозувати/забезпечувати результативність освітньої діяльності.

 

ТРИМАЙМО НАШ ОСВІТЯНСЬКИЙ ФРОНТ!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Новини


11 квіт. 2025
Закриття IV етапу VІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури!
Завершились олімпіадні змагання з болгарської мови та літератури. Позаду хвилювання, інтелектуальна боротьба і напружена робота журі. Сьогодні ми вітаємо переможців, радіємо успіхам талановитої молоді, висловлюємо вдячність вчителям, батькам, наставникам, усім причетним до розвитку олімпіадного руху. Саме така атмосфера наповнила святковими барвами закриття IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури.

10 квіт. 2025
Олімпіадний рух триває! Відбулось відкриття IV етапу VІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури!
10 квітня найкращі учні України, знавці болгарської мови та літератури, боролись за першість на IV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади.

10 квіт. 2025
Відбувся ІV етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика
06 березня 2025 року в дистанційному форматі відбувся четвертий етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

Всі новини