|
НовиниНовини: 406
26 бер. 2024
#Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» // Освітня галузь «Фізична культура» (26.03.2024)![]() 26 бер. 2024
#Педагогічна студія «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» // Мовно-літературна освітня галузь (іншомовна освіта) (26.03.2024)![]() 26 бер. 2024
#ПЕДАГОГІЧНА СТУДІЯ «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога» на тему «Віртуальна взаємодія Coffee-Art». // Мистецька освітня галузь (26.03.2024)![]() 22 бер. 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «Ресурси, стратегії, практики». // Тема: «Штучний інтелект в сучасній освіті: небезпеки та переваги використання» (18 та 22.03.2024)![]() 22 бер. 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «Ресурси, стратегії, практики» // Мистецька освітня галузь на тему «Штучний інтелект у мистецьких практиках» (22.03.2024)![]() 21 бер. 2024
#Практичні інтенсиви «Ресурси, стратегії, практики» // Науково-методична лабораторія суспільно-гуманітарної освіти (20-21.03.2024)![]() 21 бер. 2024
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «Ресурси, стратегії, практики» // Технологічна освітня галузь (21.03.2024)![]() 18 бер. 2024
#Навчання вчителів фізичної культури Одещини «Варіативний модуль гандбол: практичний аспект» #Потужно! Практично! Пізнавально! Перспективно!#15 бер. 2024
Проведено Дискусійні простори «Нова українська школа: рухаємось разом» // Тема для обговорення «Інтеграція/адаптація дітей в умовах воєнних дій: психолого-педагогічні аспекти» (13-15.03.2024)![]() 15 бер. 2024
#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // Тема для обговорення «Інтеграція/адаптація дітей в умовах воєнних дій: психолого-педагогічні аспекти» (15.03.2024)![]() Іти на сторінку:
Новини11 квіт. 2025 Закриття IV етапу VІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури! ![]() 10 квіт. 2025 Олімпіадний рух триває! Відбулось відкриття IV етапу VІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури! ![]() 10 квіт. 2025 Відбувся ІV етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика ![]() Всі новини |