КАФЕДРА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ І ЗМІСТУ ОСВІТИ





#Дискусійний простір «НУШ: рухаємось разом». #Локація «Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь»

21 вер. 2023
Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня» #Локація «Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь»

 

Маршрут дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом»

Тема для обговорення: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії»

Локація  «Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь»
Мета дискусійного простору: науково-методичний супровід реалізації освітньої реформи у закладах загальної середньої освіти Одеської області.

21 вересня 2023 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбулася зустріч учасників дискусійного простору вчителів соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі, під час якої обговорювалася тема «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії».

Модератор:  регіональний координатор соціальної і здоров’язбережувальної галузі НУШ Кононенко Лариса Михайлівна, завідувач науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти, методист вищої категорії   

Завідувач кафедри методики вкладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат педагогічних наук; тренер НУШ  Шатайло Наталія Вікторівнаознайомила учасників заходу з дорожньою картою руху дискусійних просторів Треку 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня». Пані Наталія зазначила теми для обговорення, що пропонуються для педагогів, окреслила перспективи і можливості, котрі  відкриваються для освітян Одещини за умови долучення до запропонованої серії онлайн-просторів.

Учасники дискусійного простору долучилися до мережевої спільноти вчителів соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі Нової української школи, обговорили низку нагальних питань, як-то:

особливості освітнього процесу у 5-6-х класах як адаптивного періоду в базовій середній освіті;
перспективи викладання курсів галузі у 7-9 класах;
особисті ресурси стресостійкості;
власну унікальність у викладанні предмету;
оцінювальну діяльність, надання/отримання зворотного зв’язку тощо.

Завдувач НМЛ суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти, координатор галузі, тренер НУШ Лариса Кононенко за допомогою онлайн-ресурсу Рadlet (https://padlet.com/lariko18/padlet-dk996slpmydb6epc) як мережевого педагогічного кейсу, занурила учасників у світ успішних практик взаємодії вчителя і учня задля організації освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства.

Під час обговорення педагоги утвердилися у переконанні щодо пріоритету встановлення партнерських взаємин в усіх аспектах освітнього процесу.

До наступних зустрічей, колеги!  Запрошуємо доєднуватись і спільно прокладати траєкторію поступу вчителя та учня Нової української школи!

Разом до Перемоги!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 





Новини


9 трав. 2024
9 травня відзначається День Європи
9 травня відзначається День Європи

9 трав. 2024
Науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ» 23-04-2024
Науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ» 23-04-2024

26 квіт. 2024
#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» на тему «Цифровізація освіти: кейс для вчителя»
#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» на тему «Цифровізація освіти: кейс для вчителя»

Всі новини