|
#Дискусійний простір «НУШ: рухаємось разом». #Локація «Мовно-літературна освітня галузь (іноземні мови)»19 вер. 2023
Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»
19 вересня 2023 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» проведена зустріч учасників дискусійного простору «НУШ: рухаємося разом» вчителів освітньої галузі «Мовно-літературна освітня галузь (іноземні мови)»
Маршрут дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» Тема для обговорення: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії» Локація «Мовно-літературна освітня галузь (іноземні мови)» Мета дискусійного простору: науково-методичний супровід реалізації освітньої реформи у закладах загальної середньої освіти Одеської області. Модератори: регіональний координатор мовно-літературної освітньої галузі (іноземні мови) НУШ: Берєснєва Наталія Володимирівна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», методист з англійської мови Юрченко Тетяна Валеріївна, методист науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти, методист вищої категорії, тренер НУШ. Вчителі іноземних мов Одещини стали учасниками дискусійного простору, в межах роботи якого обговорювалась тема «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії». Учасники локації мали можливість активного спілкування щодо актуальних питань:
Під час дискусійного простору спікери – вчителі-практики Фомюк Л. (опорний заклад «Доброславський ліцей) і Радченко Н.(м. Київ), поділилися ідеями щодо розуміння взаємодії вчителя та учня при плануванні уроку; через застосування рефлексивних вправ під час та на завершення уроку. Зацікавлення та конструктивне обговорення викликали #Розділ Мовно-літературна освітня галузь (іноземні мови)освітнього хабу – «Школа в цифровому світі», який є потужним ресурсом для педагогів Одещини. В ході обговорення учасники здійснили рефлексію у Google формі щодо професійної діяльності у минулому 2022-2023 навчальному році. Візуалізовані у діаграмах результати онлайн-рефлексії стали предметом аналізу та побудови педагогами власної освітньої траєкторії. Наданий учасниками зворотний зв’язок висвітлив позитивне ставлення до досвіду проведення рефлексії на різних етапах уроку іноземної мови, продемонстрував актуальність даного питання у комунікативному навчанні.
Новини22 лист. 2024 #Дискусійний простір «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РУХАЄМОСЬ РАЗОМ». НМЛ природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти 22 лист. 2024 ЮНІ МАТЕМАТИКИ ОДЕЩИНИ ГОТУЮТЬСЯ ДО МАТЕМАТИЧНОГО КОНКУРСУ «КЕНГУРУ» 2024/2025 навчального року 6 лист. 2024 Робоча нарада кураторів тренерського навчання за програмами "С" та "Д" дипломами УАФ з регіональними асоціаціями футболу Всі новини |