|
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом». Освітня галузь «Мовно-літературна освітня галузь»12 трав. 2023
Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом»
Трек 1 «Інтегроване навчання: у фокусі цінності, компетентності, практики».
Тема для обговорення «Інтеграція спільнот: дієві практики, інструментарій підтримки та мотивації».
Мовно-літературна освітня галузь (українська мова та література, зарубіжна література) Регіональний координатор мовно-літературної освітньої галузі НУШ: Свінтковська Світлана Андріївна, методист науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти, тренер НУШ, методист вищої категорії
11 травня 2023 року відбувся травневий Дискусійний простір за маршрутом «Нова українська школа: рухаємось разом» в локації «Мовно-літературна освітня галузь» для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури, у якій узяли участь біля 80 осіб. Тема для обговорення: Використання вебсервісу Google Classroom та онлайн-інструментів для організації дистанційного навчання на уроках української мови та літератури. З цікавим сучасним матеріалом із власного досвіду роботи виступила Оксана Андрощук, учителька української мови та літератури, учитель-методист, заступник директора Одеського ліцею № 3 Одеської міської ради Одеської області: «Використання вебсервісу Google Classroom та онлайн-інструментів для організації дистанційного навчання на уроках української мови та літератури Про доцільність використання мережевих технологій на уроках української мови та літератури під час дистанційного навчання, упровадження на їх основі нових методів, що ґрунтуються на застосуванні сучасних комп’ютерних засобів, забезпечення доступу педагогів, учнів/учениць до конкретних мережевих ресурсів; переваги хмарних технологій як способу задоволення освітніх потреб у здобутті нових знань; форми і методи ефективної взаємодії з учнями/ученицями під час дистанційного навчання; практична діяльність учнів/учениць як дієвий спосіб засвоєння значного обсягу інформації; необхідні умови технічного забезпечення використання хмарних технологій під час навчання тощо – усім цим має володіти учитель/учителька НУШ при викладанні української мови та літератури, і не тільки НУШ. Учасники простору ознайомились з презентаційними матеріалами для організації дистанційного навчання, зокрема переваг та перспектив упровадження хмарних технологій у освітньому процесі, а також про використання широкого спектру традиційних і нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, які на різних етапах освітнього процесу забезпечують інтерактивну взаємодію вчителя й учнів/учениць, учнів/учениць між собою та самостійну роботу кожного з матеріалами інформаційної мережі. Раціональне поєднання різних форм, методів, онлайн-інструментів в організації дистанційного навчання української мови та літератури дозволяє зробити цей процес динамічним, цікавим і продуктивним. Дякуємо керівництву Одеського ліцею №3 Одеської міської ради Одеської області за сприяння в роботі Дискусійного простору, заступнику директора, учителю української мови та літератури Оксані Андрощук за віртуальну та практичну допомогу учасникам/учасницям заходу у забезпеченні успішної реалізації ідей нової української школи.
Працюємо разом! Ділимося досвідом! Рухаємося вперед! Разом до ПЕРЕМОГИ!
Новини22 лист. 2024 #Дискусійний простір «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РУХАЄМОСЬ РАЗОМ». НМЛ природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти 22 лист. 2024 ЮНІ МАТЕМАТИКИ ОДЕЩИНИ ГОТУЮТЬСЯ ДО МАТЕМАТИЧНОГО КОНКУРСУ «КЕНГУРУ» 2024/2025 навчального року 6 лист. 2024 Робоча нарада кураторів тренерського навчання за програмами "С" та "Д" дипломами УАФ з регіональними асоціаціями футболу Всі новини |