КАФЕДРА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ І ЗМІСТУ ОСВІТИ





#Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Математична освітня галузь (16.02.2024)

16 лют. 2024
#Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Математична освітня галузь (16.02.2024)

#Дискусійний  простір «Нова українська школа: рухаємось разом»

#Тема для обговорення «Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники».

 

16 лютого 2024 року у віртуальному просторі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» об’єдналися вчителі математичної освітньої галузі для спільнодії та обговорення теми «Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники».  На даному просторі  були залучені біля 40 вчителів  математичної освітньої галузі.

З мотивуючою темою  «Інтерактивне навчання: навчаємо/ся ефективно» звернулася до присутніх Простакова Юлія Сергіївна, доцент кафедри математики Харківського Національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, кандидат педагогічних наук, старший екзаменатор з математики PISA-2018 в Україні обговорила із учасниками простору тему: «Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники».

Як втілити принципи НУШ при викладанні математики в 7 класі?
Як при цьому реалізувати вимоги нового Державного стандарту базової освіти?
Які методи та підходи дозволяють ефективно формувати математичну компетентність учнів?
Як не розгубитися в розмаїтті нових модельних програм та підручників і обрати те, що найкраще підходить саме для вашого класу?

ВІДПОВІДІ на ці та інші питання слухачі мали змогу отримати на нашому просторі «Нова українська школа: рухаємось разом», на якому було проаналізовано вимоги Державного стандарту базової освіти до результатів навчання з математичної галузі, розглянуто особливості модельної навчальної програми «Математика. 7-9 класи» авт. колективу М. Василишин, А. Миляник, М. Працьовитий, Ю. Простакова, О. Школьний та презентовано підручник «Математика 7 клас» авторів О. Школьний, Є. Нелін, А. Миляник, Ю. Простакова і надано МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до використання підручника в навчальному процесі.

На завершення усі учасники зустрічі долучилися до рефлексії/зворотного зв’язку за допомогою Гугл форми.  Модератори дискусійного простору Грабован Ольга Сергіївна та Потьомкіна Вікторія Юріївна (науково-методична лабораторія природничо-математичної, інформативної та STEM-освіти  кафедри методики викладання і змісту освіти) надали можливість педагогам долучитися до вайбер-спільноти для актуалізації нагальних питань розвитку математичної освіти.

 

Чекаємо наступних зустрічей у колі однодумців!

 З вірою у Перемогу! Все буде Україна!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Новини


26 квіт. 2024
#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» на тему «Цифровізація освіти: кейс для вчителя»
#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» на тему «Цифровізація освіти: кейс для вчителя»

26 квіт. 2024
#ПРАКТИЧНІ ІНТЕНСИВИ# Науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти
#ПРАКТИЧНІ ІНТЕНСИВИ# Науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти

24 квіт. 2024
#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» на тему «Мистецько-освітня проєкція: маркетингові комунікації» (24.04.2024)
#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» на тему «Мистецько-освітня проєкція: маркетингові комунікації» (24.04.2024)

Всі новини