|
#Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Математична освітня галузь (16.02.2024)16 лют. 2024
#Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //«Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Математична освітня галузь (16.02.2024)
#Дискусійний простір «Нова українська школа: рухаємось разом» #Тема для обговорення «Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники».
16 лютого 2024 року у віртуальному просторі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» об’єдналися вчителі математичної освітньої галузі для спільнодії та обговорення теми «Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». На даному просторі були залучені біля 40 вчителів математичної освітньої галузі. З мотивуючою темою «Інтерактивне навчання: навчаємо/ся ефективно» звернулася до присутніх Простакова Юлія Сергіївна, доцент кафедри математики Харківського Національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, кандидат педагогічних наук, старший екзаменатор з математики PISA-2018 в Україні обговорила із учасниками простору тему: «Інтегративний підхід: проєкція на модельні програми та підручники». Як втілити принципи НУШ при викладанні математики в 7 класі? Як при цьому реалізувати вимоги нового Державного стандарту базової освіти? Які методи та підходи дозволяють ефективно формувати математичну компетентність учнів? Як не розгубитися в розмаїтті нових модельних програм та підручників і обрати те, що найкраще підходить саме для вашого класу? ВІДПОВІДІ на ці та інші питання слухачі мали змогу отримати на нашому просторі «Нова українська школа: рухаємось разом», на якому було проаналізовано вимоги Державного стандарту базової освіти до результатів навчання з математичної галузі, розглянуто особливості модельної навчальної програми «Математика. 7-9 класи» авт. колективу М. Василишин, А. Миляник, М. Працьовитий, Ю. Простакова, О. Школьний та презентовано підручник «Математика 7 клас» авторів О. Школьний, Є. Нелін, А. Миляник, Ю. Простакова і надано МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до використання підручника в навчальному процесі. На завершення усі учасники зустрічі долучилися до рефлексії/зворотного зв’язку за допомогою Гугл форми. Модератори дискусійного простору Грабован Ольга Сергіївна та Потьомкіна Вікторія Юріївна (науково-методична лабораторія природничо-математичної, інформативної та STEM-освіти кафедри методики викладання і змісту освіти) надали можливість педагогам долучитися до вайбер-спільноти для актуалізації нагальних питань розвитку математичної освіти.
Чекаємо наступних зустрічей у колі однодумців! З вірою у Перемогу! Все буде Україна!
Новини17 трав. 2024 #УПРАВЛІНСЬКА & ПЕДАГОГІЧНІ СТУДІЇ // у межах VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародної участі «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку» 17 трав. 2024 VІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку» 15 трав. 2024 15 травня 2024 р. відбулося засідання чергового Дискусійного простору «НУШ: рухаємось разом» (математична освітня галузь) Всі новини |