|
Проведено КПК вчителів хімії за програмою «Сучасний урок хімії: доступність, наочність, інтерактивність» в online режимі (30 годин)18 лист. 2023
Проведено КПК вчителів хімії за програмою «Сучасний урок хімії: доступність, наочність, інтерактивність» в online режимі (30 годин)
В період з 13 по18 листопада на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» проведено відповідно до навчального плану курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії за програмою «Сучасний урок хімії: доступність, наочність, інтерактивність» (30 годин) онлайн б/в. Курси підвищення кваліфікації здійснювались за спеціальністю 014 середня освіта. * Розробник/укладач програми: Зільберман Алла Аркадіївна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». * Кураторка курсів: Хабаш Вероніка Леонідівна, методист НМЛ відділу стратегічного розвитку КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Навчально-тематичний план курсів підвищення кваліфікації складається з шести модулів:
Метою навчальної програми є підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів хімії щодо вирішення завдань Державного стандарту базової середньої освіти, щодо використання ІКТ для створення навчального контенту в освітньому процесі. * Висвітлення навчального матеріалу ФАХОВИХ МОДУЛІВ здійснювала Зільберман Алла Аркадіївна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», яка здійснює науково-методичний супровід вчителів хімії і природничих дисциплін щодо реалізації компетентнісно спрямованого освітнього процесу у Новій українській школі на засадах єдності цінностей, змісту і форм. Навчання на курсах було спрямоване на розуміння вчителем самого поняття «Сучасний урок хімії», який повинен відображати володіння вчителем класичною структурою уроку на тлі активного застосування сучасних методик і технологій, а також власних творчих напрацювань, як у сенсі його побудови, так і у підборі змісту навчального матеріалу, технології його подання та тренінгу. У змісті роботи на курсах було приділено питанням: розвитку професійно-педагогічної компетентності педагогів щодо реалізації сучасних освітніх стратегій навчання природничо-математичних дисциплін; розвитку здатності до використання цифрових технологій; удосконаленню умінь обирати програмне забезпечення, методи та форми організації освітнього процесу відповідно до освітньої мети; сприяння розвитку умінь моделювати зміст навчання відповідно до обов'язкових результатів навчання учнів; розвитку здатності конструювати урок так, щоб учні могли самостійно опанувати нові навички, розвинути свою компетентність.Навчання на курсах було спрямоване на розвиток професійної компетентності вчителів хімії, щодо методів комп’ютерного моделювання і основ молекулярного дизайну молекул як елемента ІКТ, розвитку ІК компетентності учасників освітнього процесу. Відгуки вчителів: https://drive.google.com/file/d/1BlO1EF2OakKHn52_Ykm-H7yZP2Y1FSfn/view?usp=sharing ТРИМАЙМО НАШ ОСВІТЯНСЬКИЙ ФРОНТ!
Новини6 лист. 2024 Робоча нарада кураторів тренерського навчання за програмами "С" та "Д" дипломами УАФ з регіональними асоціаціями футболу 1 лист. 2024 ГОТУЄМОСЯ ДО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ – 2025» 30 жовт. 2024 #Триває навчання вчителів 7 класів Нової української школи за темою: «Синергія в дії: цінності, дослідництво, поступ» Всі новини |