|
Проведено КПК вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури за Програмою «Методичний інструментарій навчання української мови у вимірі освітніх реалій нової української школи»3 лист. 2023
![]() В період з 31жовтня по 02 листопада 2023 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» проведені курси вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури за програмою «Методичний інструментарій навчання української мови у вимірі освітніх реалій нової української школи» в online режимі (30 годин). Розробники/укладачі програми Дмитрієв Сергій Вікторович, старший викладач, доцент кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат філологічних наук. ЗАБЕЗПЕЧУВАЛИ ТРИДЕННЕ НАВЧАННЯ: * Задорожна Любов Кирилівна, ректорка КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат філософських наук; * Котенко Олена Миколаївна, старша викладачка, завідувачка відділу професійної підготовки КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»; * Дікова-Фаворська Олена Михайлівна, доктор соціологічних наук, професорка; * Дмитрієв Сергій Вікторович, старший викладач, доцент кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат філологічних наук. КУРАТОРКА КУРСІВ: Плетньова Лариса Анатоліївна, методистка науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», методистка вищої категорії. Навчання на курсах було спрямоване на оновленні вчителями-словесниками інноваційного методичного інструментарію при вивченні української мови в умовах сучасного освітнього процесу; необхідності підвищення їхньої професійної компетентності. У змісті роботи на курсах розглянуте питання імплементації традиційних методів навчання в контекст стратегічних завдань НУШ; новітні навчальні технології в системі навчання української мови; особлива увага приділена ролі інформаційно-цифрових технологій з елементами штучного інтелекту у навчанні української мови. Соціальні проблеми інклюзивного освітнього процесу до і під час воєнного та повоєнного стану збагачення соціального досвіду, гармонійне включення в колектив однолітків, позитивна соціалізація, особистісний розвиток, розвиток ініціатив і творчих здібностей га основі співпраці з дорослими та однолітками, ризики, які загрожують безпечному освітньому середовищу. Удосконалення знання про освітню політику як інструмент реалізації цілей держави і замовників освітніх послуг; формування навичок оцінювати можливі ризики в освітньому середовищі та брати участь у створенні безпечного простору навколо себе у дітей та батьків; підвищити рівень взаємодії з учасниками освітнього простору та організації заходів і дій, які допомагають і сприяють створенню безпечного простору. Слухачки курсів прослухали лекції з освітньої політики, інклюзивної освіти, отримали методичні поради фахового спрямування, виконання практичних завдань, як аналізувались під час лекцій викладачами. Багато запитань і побажань. Запропоновано літературу, інтернет-ресурси, презентаційні матеріали, методичні розробки, які регламентуватимуть роботу та розширять інформаційне поле підготовки вчителів-філологів у навчальному році. ТРИМАЙМО НАШ ОСВІТЯНСЬКИЙ ФРОНТ!
Новини11 квіт. 2025 Закриття IV етапу VІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури! ![]() 10 квіт. 2025 Олімпіадний рух триває! Відбулось відкриття IV етапу VІІІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з болгарської мови та літератури! ![]() 10 квіт. 2025 Відбувся ІV етап ХХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика ![]() Всі новини |