|
Завершилися КПК за програмою «Проєктування сучасного уроку фізики» (30 годин) (25-27 вересня 2023 р.)27 вер. 2023
Курси підвищення кваліфікації за програмою «Проєктування сучасного уроку фізики»
25-27 вересня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» проведено відповідно до навчального плану курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії за програмою «Проєктування сучасного уроку фізики» (30 годин). Курси підвищення кваліфікації здійснювались за спеціальністю 014. Середня освіта. Розробник/укладач програми Ятвецька Лариса Іванівна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». На даний термін було заплановано 27 слухачів, які і пройшли курсову перепідготовку. Метою навчальної програми є підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів фізики щодо моделювання компетентнісно орієнтованого уроку, вирішення завдань Державного стандарту базової середньої освіти, відтворення основних напрямів державної політики у галузі освіти, запитів громадянського суспільства, установ і закладів освіти, освітніх потреб споживачів освітніх послуг. Навчально-тематичний план курсів підвищення кваліфікації складався з шести модулів: «Нормативно-правова база діяльності закладу освіти/педагога, учня», «Механізми підтримки дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти», «Урок фізики: виклики, проблеми, апгрейд як вимога часу», «Педагогічний дизайн сучасного уроку фізики», «Створення навчального контенту уроку фізики в умовах дистанційного навчання», «Проєктування уроку: компетентнісно-діяльнісна модель». ЗАБЕЗПЕЧУВАЛИ ТРИДЕННЕ НАВЧАННЯ: * Костенко Ростислав Валерійович, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», доктор педагогічних наук, професор (модуль 1. «Нормативно-правова база діяльності закладу освіти/педагога, учня»); * Заварова Наталія Володимирівна, старший викладач кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (модуль 2. «Стресостійкість в контексті психологічних навичок подолання стресу»). * Висвітлення навчального матеріалу ФАХОВИХ МОДУЛІВ здійснювали: Ятвецька Лариса Іванівна, методист науково-методичної лабораторії природничо-математичної освіти, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», методист вищої категорії, регіональний тренер НУШ природничої освітньої галузі, опікуються впровадженням Державних стандартів у природничій освітній галузі та розвитком STEM-освіти(модулі 3, 5,6): Мітельман Ігор Михайлович, доцент кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат фізико-математичних наук, доцент, Заслужений вчитель України. Член Редакційної колегії наукового журналу «Наша школа: науково-практичні студії». Регіональний координатор в Одеській області Міжнародного математичного учнівського конкурсу «Кенгуру», Міжнародного учнівського конкурсу з інформатики, логічного мислення та комп’ютерної вправності «Бебрас» (модуль 4). * Кураторка курсів: Ятвецька Лариса Іванівна, старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Лекції та практичні заняття з фаху були спрямовані на підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів фізики щодо опанування методико-дидактичними основами дизайну компетентнісно-діяльнісної моделі уроку фізики в контексті впровадження Державного стандарту базової середньої освіти. Особлива увага слухачів курсів була спрямована на: розвиток професійної компетентності вчителів щодо проєктування уроку на основі системно-дидактичного підходу; поглиблення розуміння сутності компетентнісно-діяльнісного навчання як інструменту розвитку ключових компетентностей та наскрізних умінь особистості; розвиток здатності до педагогічного проєктування; удосконалення умінь розробляти педагогічний інструментарій уроку як психодидактичної системи відповідно до освітньої мети; сприяння розвитку умінь прогнозувати/забезпечувати результативність освітньої діяльності; здійснення педагогічної рефлексії щодо прогнозування та реалізації дієвих едукативних ситуацій уроку. ТРИМАЙМО НАШ ОСВІТЯНСЬКИЙ ФРОНТ!
Новини5 груд. 2024 Практичні інтенсиви «Ресурси, стратегії, практики» для вчителів інформатичної, математичної, природничої, соціальної і здоро’язбережувальної та технологічної освітніх галузей 29 лист. 2024 Науково-практична консультація (семінар) «Предметно-методичний супровід учнівських олімпіад з математики: стратегії трансформації задачного матеріалу» 29 лист. 2024 #Практичний_інтенсив_Ресурси_стратегії_практики. НМЛ природничо-математичної, інформатичної та STEM-освіти Всі новини |