КАФЕДРА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ І ЗМІСТУ ОСВІТИ





Завершилися КПК за програмою «Сучасний урок хімії: доступність, наочність, інтерактивність» (30 годин) (19-21 вересня 2023 р.)

21 вер. 2023
Курси підвищення кваліфікації за програмою «Сучасний урок хімії: доступність, наочність, інтерактивність»

 

19-21 вересня на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» проведено відповідно до навчального плану курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії за програмою «Сучасний урок хімії: доступність, наочність, інтерактивність» (30 годин) (19-21 вересня 2023 р.)

Курси підвищення кваліфікації здійснювались за спеціальністю 014 середня освіта.

Розробник/укладач програми: Зільберман Алла Аркадіївна, старший викладач кафедри

методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

На даний термін було заплановано 22 слухача, які і пройшли курсову перепідготовку. Слухачі курсів -  педагогічні працівники закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти закладів державної та приватної власності.

Навчально-тематичний план курсів підвищення кваліфікації складається з шести модулів:

  • «Нормативно-правова база діяльності закладу освіти/ педагога, учня»,
  • «Механізми підтримки дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти»,
  • «Сучасний урок хімії»,
  • «Доступність і наочність уроку хімії»,
  • «Інтерактивність сучасного уроку хімії»,
  • «Формувальне оцінювання на уроках хімії в контексті положень Нової української школи».

Метою навчальної програми є підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів хімії щодо вирішення завдань Державного стандарту базової середньої освіти, щодо використання ІКТ для створення навчального контенту в освітньому процесі.  

*   Висвітлення навчального матеріалу ФАХОВИХ МОДУЛІВ здійснювала Зільберман Алла Аркадіївна,  старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», яка здійснює науково-методичний супровід вчителів хімії і природничих дисциплін щодо реалізації компетентнісно спрямованого освітнього процесу у Новій українській школі на засадах єдності цінностей, змісту і форм. Її лекції та практичні заняття спрямовані на  підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності вчителів хімії щодо вирішення завдань Державного стандарту базової середньої освіти, щодо використання ІКТ для створення навчального контенту в освітньому процесі.

*   Удосконалення професійної діяльності педагогічних працівників закладів освіти щодо посилення спроможності закладів освіти забезпечувати безпечне і підтримуюче освітнє середовище для навчання і розвитку учнів було висвітлено у модулі, який проводила Красножон Наталя Володимирівна, завідувачка науково-методичної лабораторії соціокультурного проєктування та розвитку безпечного освітнього середовища, старший викладач кафедри філософії освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

*   Слухачі курсів також прослухали лекцію та виконали практичні завдання модулю «Механізми підтримки дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти» Заварової Наталії Володимирівни, старшого викладач кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

*   Кураторка курсів: Хабаш Вероніка Леонідівна, методист НМЛ відділу стратегічного розвитку КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

Навчання на курсах було спрямоване на розуміння вчителем самого поняття «Сучасний урок хімії», який повинен відображати володіння вчителем класичною структурою уроку на тлі активного застосування сучасних методик і технологій, а також власних творчих напрацювань, як у сенсі його побудови, так і у підборі змісту навчального матеріалу, технології його подання та тренінгу.

У змісті роботи на курсах було приділено питанням:

  • розвитку професійно-педагогічної компетентності педагогів щодо реалізації сучасних освітніх стратегій навчання природничо-математичних дисциплін;
  • розвитку здатності до використання цифрових технологій;
  • удосконаленню умінь обирати програмне забезпечення, методи та форми організації освітнього процесу відповідно до освітньої мети;
  • сприяння розвитку умінь моделювати зміст навчання відповідно до обов'язкових результатів навчання учнів;
  • розвитку здатності конструювати урок так, щоб учні могли самостійно опанувати нові навички, розвинути свою компетентність.

Курсанти залишили відгуки, один з них, що тематика і зміст курсів завжди цікавий та допомагає професійному зростанню.

ТРИМАЙМО НАШ ОСВІТЯНСЬКИЙ ФРОНТ!

 

 

 





Новини


10 трав. 2024
#НаціональнаРуханка_UBS#
#НаціональнаРуханка_UBS#

9 трав. 2024
9 травня відзначається День Європи
9 травня відзначається День Європи

9 трав. 2024
Науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ» 23-04-2024
Науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ» 23-04-2024

Всі новини