КАФЕДРА МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ І ЗМІСТУ ОСВІТИ





#Дискусійний простір «НУШ: рухаємось разом». #Локація «Громадянська та історична освітня галузь»

22 вер. 2023
Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня» #Локація «Громадянська та історична освітня галузь»

 

 

Маршрут дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом»

Тема для обговорення: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії»

Локація  «Громадянська та історична освітня галузь»

Мета дискусійного простору: науково-методичний супровід реалізації освітньої реформи у закладах загальної середньої освіти Одеської області.

22 вересня 2023 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» для вчителів громадянської та історичної освітньої галузі розпочато Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня» дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом». Тема для обговорення:  «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція взаємодії».

     Модератор: регіональний координатор громадянської та історичної освітньої галузі НУШ  Яроменко Вікторія Іванівна, методист науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти, здобувач освіти ступеня доктора філософії (поза аспірантурою) КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», здійснює науково-методичний супровід вчителів, які викладають історію та курси громадянської та історичної освітньої галузі

     Спікерами заходу були:

     *   Левчишена Оксана Михайлівна, проректор з науково-педагогічної та методичної діяльності КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри методики викладання і змісту освіти, регіональний координатор Нової української школи, регіональний тренер НУШ, кандидат історичних наук;.

   *   Яроменко Вікторія Іванівна, методист науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», регіональний координатор громадянської та історичної освітньої галузі НУШ.  

         Учасники дискусійного простору:

  • пройшли опитування щодо досвіду роботи в Новій українській школі та
  • ознайомились з дорожньою картою руху дискусійних просторів Треку 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня».

       Учасники зазначили, що ця тема є дуже актуальною для їх особистісного та професійного зростання.

      Левчишена О. М. окреслила роль рефлексії у професійному безперервному вдосконаленні вчителів. За допомогою онлайн-ресурсу Рadlet, як мережевого педагогічного кейсу, вона акцентувала увагу педагогів на необхідності переосмислення своєї практики та подальшому плануванні власних цікавих проєктів і мотивації себе на повну самовіддачу процесу навчання.

     Педагоги отримали можливість поділитися розповідями про те, як приймалися рішення і будувалися стосунки під час роботи з учнями 5-х та 6-х класів за допомогою методичного інструменту «Сторітелінг», який запропонувала Яроменко В. І. Освітяни зазначили, що  саме через обмін досвідом, вибудовуючи емоційні зв’язки, учні та вчителі створюють більш якісні взаємовідносини в освітньому середовищі.

     Активність вчителів громадянської та історичної освітньої галузі в межах Дискусійних просторів «Нова українська школа: рухаємося разом» надають можливість співпрацювати та разом знаходити сили та мотивацію для втілення нових технологій, підходів та ідей.

З вірою у Перемогу! Все буде Україна!

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 





Новини


9 трав. 2024
Науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ» 23-04-2024
Науково-практичний онлайн-семінар «ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ» 23-04-2024

26 квіт. 2024
#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» на тему «Цифровізація освіти: кейс для вчителя»
#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» на тему «Цифровізація освіти: кейс для вчителя»

26 квіт. 2024
#ПРАКТИЧНІ ІНТЕНСИВИ# Науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти
#ПРАКТИЧНІ ІНТЕНСИВИ# Науково-методичної лабораторії суспільно-гуманітарної освіти

Всі новини